Dienstag, 1. Januar 2013

BACK!!

I'm sorry! I was absent for a really really reaaaally ... long time.
i'm finished with all my exams and with school. It's sad...
But i'm incredibely happy now. I moved one step closer to my future - i decided to study computer science. Yes please call me a computer science student from now on!




I'm so excited, the University is soo big and soo different from school.
_________________________________________________________
Happy happy new year, i hope this year will be an amazing one.

Back to German. Mit Englisch hab ich keine so großen Freiheiten wie mit Deutsch. Obwohl ich doch gemerkt hab, dass sich mein Deutsch auch verschlechtert hat. Vielleicht sollte ich auf die Muttersprache zurückgreifen :D da würde man mich erst recht auslachen. So ist das nunmal wenn man zweisprachig aufwächst.
Informatik-Studium ist echt anstrengend. Aber nicht das Fach selbst sondern die Technische Informatik und ein bisschen Mathe. Ich muss echt einiges nachholen.
Wieso bin ich nur so faul? Wie änder ich das?????

I think it's a good time to come back now. New year, new luck, new life ...
and i'll try to update frequently and please don't mind my bad English.
That's all for today ~

Kommentare:

  1. Du bist faul weil du immer tausend Leute in deinem Keller einsperrst und du sie versorgen musst! :O
    Just kidding.
    Ich finds cool dass du Informatik studierst. Manchmal geb ich an mit dir, hahahah :D

    Liebe Grüße :D

    AntwortenLöschen
  2. Computer science ... THAT SOUNDS GREAT! :) Hope it turns great to you!

    I understand you, this is my first year at uni too, and it felt like a diferent place to me too!

    Happy New Year!

    AntwortenLöschen
  3. what a nice blog! want to follow each other dear? :)

    http://choccopost.blogspot.com/

    AntwortenLöschen